Tuesday, September 29, 2009

PRK BAGAN PINANG


kami pun nak Datok Isa, senang sikit nak menang. he..he..he..

Walau pun orang Bagan Pinang tak terkejut dengan terpilih Isa Samad sebagai calon BN untuk PRK nanti, tapi orang luar amat terkejut kerana semua orang dah tahu Isa terlibat dengan rasuah semasa pemilihan parti dahulu. Nampaknya kerajaan Najib hanya berpura-pura dalam usaha memerangi gejala rasuah ini.
Harap pengundi di Bagan Pinang bersifat matang, rasional, berprinsip dan yang penting jika mengaku Islam; INSAFla, jika anda pilih juga pemimpin macam Isa, anda bersubahat sama dengan dosa-dosa rasuahnya!
Pada Pengundi Pos @ Tentera, fikir2la sebelum memangkah. INGAT! undi anda akan dipersoalkan di padang mahsyar kelak. Takutlah pada ALLAH kerana DIA, kita masih hidup bernafas & mnikmati rezeki & segala keseronokan; bukannya takut pd Manusia yg berlagak sebagai TUHAN; konon diala yg mberi rezeki (kerja, gaji, elaun, kuarters dll) sedangkan semua itu adalah NIKMAT dari ALLAH s.w.t

1 comment:

  1. TAQBIR - Rasanya Penyokong Pakatan Rakyat lebih selesa dengan UBN mencalunkan TS Isa Samad, insyallah PR akan menang sama seperti di Kuala Trengganu, kita menang di kubu kuat UBN. Allahuakabar !!

    ReplyDelete