Monday, October 12, 2009

Raya Open House

Semalam & Sabtu, aku agak sibuk dgn jmputan rumah tbuka di sana sini. Sabtu sblh petang di rumah tbuka Ghani di jln 10 ttpi tak sempat ke rumah idrus di jln 7. sblah mlmnya plak sepatutnya aku ke rumah Suhaimi d jln 3B & kenduri di rumah wak zali di jln 10F slps isyak ttpi kluarga istriku dtg bziarah ditambah pula dgn perutku yg mragam mhalang aku ke rumah mrka.

Ahad, pagi bgotong royong mbuat psiapan tmpat  utk Mjls Rumah Tbuka Komuniti 910 pd 17hb nanti. tgharinya pula aku mdpt jmputan ke mjlis rmah tbuka anjuran Masjid Sg Choh & kenduri tahlis di rumah Mak itam di jln 6E ttpi kedua2nya aku tk pegi sbaliknya terus ke Kalumpang di mjls Aidilfitri anjuran P094 bsama Kasim, Timbalan Ketua Cbg PKR HS. disana smpat bjumpa pimpinan AMK, sbhgn pimpinan Cbg HS, pimpinan PR  DUN Hulu Bernam & KKB, juga sekretariat P094. tksih tk thingga kpd Penganjur khususnya abd Mustapha Kamal, Abg Aris & Mr Poh di atas layanan yg diberikan. ingatkan dpt juga YB Dato Zainal ttpi difahamkn beliau masih kurang sihat & sdn mjalani fisioterafi. DSAI pula ada di Kg Ulu slim, Tg Malim ttpi tk dpt singgah di Kalumpang.

Sebelah mlmnya pula slps isyak aku mhadiri mjlis anjuran KRT DM & kmudian ke mjls anjuran Surau Tmn Idaman. akhirnya disini baru aku bjumpa satay yg mjadi kgemaran aku. Tksih kpg Ust Fitri & abg Ali SB di atas layanan khas yg diterima. rasa mcm VIP plak. juga tk lupa kpd Brader Bob, Dr Jamaludin, Hadis & Wak Zali yg btungkus lumus mlakukan psiapan mjlis anjuran KRT.

Tahniah utk semua!!!

No comments:

Post a Comment